Inlägg: 2547803
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Visst är det så. Min undran är väl mest hur nån vettig hockeybedömare öht lyckas komma på tanken att ifrågasätta ifall Silfverberg kommer att klara av spelet i HA, när han är aktiv i NHL och blivit uttagen till ett VM....
+ 19
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge:
Det är nog mer hur en realistisk förväntansbild skall se ut, Huge.
Det är nog mer hur en realistisk förväntansbild skall se ut, Huge.
+ 1