Inlägg: 2547872
Sv: A proposito de nada
Någon som vet hur det blir med matchtröjan nästa säsong? Blir det samma eller gör man något nytt?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skagge:
Cahling och P som lattjade runt med matchtröjan bäst de ville är borta från föreningen så då kanske det blir kontinuitet på tröjfronten också?
Cahling och P som lattjade runt med matchtröjan bäst de ville är borta från föreningen så då kanske det blir kontinuitet på tröjfronten också?
+ 2