MSN
Inlägg: 2547959
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Jag tycker beslut som dessa ska hanteras på SHL-nivå. Vad vinner Brynäs på detta?
Timrå kommer t.ex aldrig kunna klubba detta då Anton Wedin spelade klart säsongen i KHL om jag inte missminner mig.
Timrå kommer t.ex aldrig kunna klubba detta då Anton Wedin spelade klart säsongen i KHL om jag inte missminner mig.
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Fantastiskt bra!! Brynäs IF är och förblir en förening att vara stolt över!
+ 11
Avhandlat här redan?
(är här på halfvart nu under sommaren....upptagen med att lapa sol och öl)