Inlägg: 2549619
Sv: A proposito de nada
Hockeyleksing: Menar du att kalla Brynäs för 0or är att diskutera? Tycker det är mer en ren förolämpning framför något annat.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10065}: ja nu var det inte så jag riktigt menade men när jag läser det nu så kan det absolut misstolkas. Jag menade att det var 0år på många platser i den sportsliga ledningen i brynäs idag. Sorry ber om ursäkt
+ 1