Inlägg: 2551039
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: Jag har en känsla jag inte blir av med att Alcén plockar in Danielsson på try out fram till Scott dyker upp. Danielsson går på ren inspiration överpresterar på alla statistiska siffror och får förlängt säsongen ut för att då sjunka som ett blysänke...
+ 9
Sv: A proposito de nada
Vet inte om någon skrivit det tidigare, men jag såg att Anaheims Troy Terry ska gå till skiljedomstol för att förhandla om ett nytt kontrakt. Detta innebär då att Anaheim är ett av de lag som kommer att få ett andra utköpsfönster senare i sommar, där enbart spelare med en cap hit på $4m+ kan köpas ut (Silfverberg uppfyller det kravet). Så hoppet om att han ska återvända lever än
Sen ska det tilläggas att det fortfarande är ytterst osannolikt att han köps ut eftersom att Anaheim inte har någon egentlig anledning att faktiskt köpa ut någon spelare.. men om de nu bestämmer sig för att köpa ut någon så bör han vara en het kandidat
Sen ska det tilläggas att det fortfarande är ytterst osannolikt att han köps ut eftersom att Anaheim inte har någon egentlig anledning att faktiskt köpa ut någon spelare.. men om de nu bestämmer sig för att köpa ut någon så bör han vara en het kandidat
+ 3
Jag kommer i alla fall bli väldigt besviken