Inlägg: 2551537
Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: En spelare av Fredrik Modin-typ vore perfekt att få in om man får drömma lite.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: En spelare av Fredrik Modin-typ vore perfekt att få in om man får drömma lite.
Eller en Tomas Sandström typ :-)
Eller en Tomas Sandström typ :-)
+ 1
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Ja, Löven har verkligen inte mycket gällande fysik. Flera som undviker tung trafik och den som rimligen kan smälla på gällande forwards är väl Wiklund, som redan ifjol såg trött och långsam ut.
Men, ska ni ta er in på mål i slutspelet är det bra med en rejäl tuffing. Räkna med att exempelvis Rahimi står och rappar, crosscheckar och spelar fult, vem av era forwards kommer våga ta den kampen?
Men, ska ni ta er in på mål i slutspelet är det bra med en rejäl tuffing. Räkna med att exempelvis Rahimi står och rappar, crosscheckar och spelar fult, vem av era forwards kommer våga ta den kampen?
+ 2