Inlägg: 2551563
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zzz: Förstår din oro.
Samtidigt måste ju dessa förhoppningar även appliceras på Björklöven.
Inget lagbygge kan vara given succé på förhand, det finns alltid frågetecken och tveksamheter.
Samtidigt måste ju dessa förhoppningar även appliceras på Björklöven.
Inget lagbygge kan vara given succé på förhand, det finns alltid frågetecken och tveksamheter.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zzz:
Pratar vi bara forwards:
Vi har betydligt bättre spets än Björklöven.
Johan Larsson är klasser bättre än något som Björklöven kan matcha.
Rödin, Scott, Kelleher, Ölund och Vesel är bättre än Björklövens vassaste spets (Shilkey, Pooley, Meyer, Wiegel, Powell, Olofsson)
Men sen är det klar fördel Björklöven och det är ärligt talat inte ens nära. Lagens övriga spelare:
Tärnström - Blomqvist - Kopacka
VS
Dower Nilsson - Mustonen - Fortier
Kvist - Ohlsson - Nordh
VS
Wiklund - Andersson - Possler
Här är det riktig klasskillnad. Därför är det extremt viktigt att vi lyckas med nästa förvärv.
Pratar vi bara forwards:
Vi har betydligt bättre spets än Björklöven.
Johan Larsson är klasser bättre än något som Björklöven kan matcha.
Rödin, Scott, Kelleher, Ölund och Vesel är bättre än Björklövens vassaste spets (Shilkey, Pooley, Meyer, Wiegel, Powell, Olofsson)
Men sen är det klar fördel Björklöven och det är ärligt talat inte ens nära. Lagens övriga spelare:
Tärnström - Blomqvist - Kopacka
VS
Dower Nilsson - Mustonen - Fortier
Kvist - Ohlsson - Nordh
VS
Wiklund - Andersson - Possler
Här är det riktig klasskillnad. Därför är det extremt viktigt att vi lyckas med nästa förvärv.
Vår backsida ser riktigt bra ut, men även där finns frågetecken då både Kinnvall och Bertilsson är skadekänsligt samt att Johannesson och Larsen inte spelat på den här nivån. Men den går inte att klaga på, jag hoppas dock på ytterligare en etablerad back.