Inlägg: 2551574
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Även om Brynäs är bättre på pappret så har man ganska många spelare som aldrig har spelat i just hockeyallsvenskan förut. Om de motsvarar förväntningarna är laget klart bättre än Lövens, men de har betydligt fler säkra kort.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Fast de allsvenska lagen har inte spelat mot oss tidigare heller… Och vi ska bara spela mot ett enda lag i taget. Frågan är vem som ska styra och vem som ska anpassa sig?
Med all respekt för att match mot BIF blir årets match för motståndarna.
Med all respekt för att match mot BIF blir årets match för motståndarna.
+ 1