Inlägg: 2552059
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5647}:
Mannberg hade sina stunder i Brynäs med. Och han uppskattades absolut hos oss under i princip alla säsonger. Var nästan aldrig någon som tyckte att han skulle petas. Men han är bara utfyllnad i SHL. En spelare för fjärdekedjan. I allsvenskan gör han säker ett okej jobb i en tredjekedja i ett bra lag. Men han är inte den typen av spelare vi behöver.
Mannberg hade sina stunder i Brynäs med. Och han uppskattades absolut hos oss under i princip alla säsonger. Var nästan aldrig någon som tyckte att han skulle petas. Men han är bara utfyllnad i SHL. En spelare för fjärdekedjan. I allsvenskan gör han säker ett okej jobb i en tredjekedja i ett bra lag. Men han är inte den typen av spelare vi behöver.
+ 4
Lite för svag offensivt för att ta in i det här skedet för er och framförallt med historiken i Brynäs. Vi är hur som helst tacksamma för allt han gjorde den här säsongen. När han kom var han för stukad så ifjol var han klasser sämre än i vintras.