Inlägg: 2552079
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: ” Det här hör kanske inte hit, men jag sitter och läser en krönika om Blåvitts fall från gammal stormakt till nedflyttningskandidat i Allsvenskan.”
Obehagligt hur man nästan kan applicera den där på Brynäs rakt av. För oss resulterade det i en historisk degradering, det är bara att hoppas att ödmjukheten är tillbaka när säsongen i HA drar igång..
Obehagligt hur man nästan kan applicera den där på Brynäs rakt av. För oss resulterade det i en historisk degradering, det är bara att hoppas att ödmjukheten är tillbaka när säsongen i HA drar igång..
+ 10
Skickar med en länk för den som är intresserad.