Inlägg: 2552089
Sv: A proposito de nada
Jugge: Hej..kan nån säga anledningen till att Arvid Sundén i j20 inte fick kontrakt? Låst artikel.på GD..o att han gick till Piteå...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Men Alcén förnekar att det innebär att man inte satsar på 19-åringen.
? Det är egentligen det vi gör. Han hamnar inte i Brynäs, men vi följer honom och har en bra dialog med honom och hans rådgivare vad som är bäst steg för honom. Division 1 är ett bra steg och jag hoppas att våra vägar korsas helt och hållet någon gång senare, säger Alcén.
? Vi tycker om honom och det är en jättebra kille!
? Det är egentligen det vi gör. Han hamnar inte i Brynäs, men vi följer honom och har en bra dialog med honom och hans rådgivare vad som är bäst steg för honom. Division 1 är ett bra steg och jag hoppas att våra vägar korsas helt och hållet någon gång senare, säger Alcén.
? Vi tycker om honom och det är en jättebra kille!
+ 3