Inlägg: 2552092
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: ” Snacka om oseriös journalistik.”
Ja, det där är ju inte seriöst någonstans. Att låta sportchefens sambo sitta och recensera organsationen blir ju bara larvigt. Klubben för inbördes beundran.. Vad förväntar dom att han ska säga? ”Jag tycker att Erika och Alcén gjorde ett riktigt skitjobb och beviset för det är den historiska degraderingen..”
Ja, det där är ju inte seriöst någonstans. Att låta sportchefens sambo sitta och recensera organsationen blir ju bara larvigt. Klubben för inbördes beundran.. Vad förväntar dom att han ska säga? ”Jag tycker att Erika och Alcén gjorde ett riktigt skitjobb och beviset för det är den historiska degraderingen..”
+ 10
Sv: A proposito de nada
Peja:
Ja, allting är grejt!
Det tragiska är att dagens mediakonsumenter tuggar i sig utan att tänka själv.
Ja, allting är grejt!
Det tragiska är att dagens mediakonsumenter tuggar i sig utan att tänka själv.
+ 1
Givetvis ser allt bra ut och allt som gjorts är kanon enligt denna ytterst subjektiva bedömare.
Snacka om oseriös journalistik.