Inlägg: 2552106
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Jag tror att om man inte frågat honom så hade väldigt många mindre insatta brynässupportrar reagerat.
Jag tror att tidningen kände att det finns ett allmänintresse och hoppas att läsarna faktiskt är smarta nog att förstå att det till viss del handlar om sambons jobb.
Själv hade jag inte alls haft något problem med att kunna kritisera beslut gällande min sambos jobb. Givetvis skulle jag inte sagt att hon är korkad, men nog kan man säga att "jag är lite tveksam till värvningen av Clara som andremålvakt med tanke på hans ålder". Jag skulle lätt kunna säga att "jag hoppas att det slår väl ut med en förstetränare som haft en andrecoachroll tidigare."
Då är min sambo är verkligen inte så skör att man inte kan ha olika åsikter och jag är ingen toffel.
Jag tror att tidningen kände att det finns ett allmänintresse och hoppas att läsarna faktiskt är smarta nog att förstå att det till viss del handlar om sambons jobb.
Själv hade jag inte alls haft något problem med att kunna kritisera beslut gällande min sambos jobb. Givetvis skulle jag inte sagt att hon är korkad, men nog kan man säga att "jag är lite tveksam till värvningen av Clara som andremålvakt med tanke på hans ålder". Jag skulle lätt kunna säga att "jag hoppas att det slår väl ut med en förstetränare som haft en andrecoachroll tidigare."
Då är min sambo är verkligen inte så skör att man inte kan ha olika åsikter och jag är ingen toffel.
+ 3
Att han recenserar sin sambos jobb är djupt oproffsigt både av honom och journalisten. Det är min åsikt. Agree to disagree…