Inlägg: 2557086
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Försäsong med allt vad det innebär. Brynäs klasser bättre och glimtvis bra spel. Larsson kommer bli kung i allsvenskan och nyförvärven ser vassa ut.
Tänk att få sitta en tredjeperiod utan handsvett, det var ett par år sedan.
Tänk att få sitta en tredjeperiod utan handsvett, det var ett par år sedan.
+ 11
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Skulle inte förvåna mig om Lindstein blir både Brynäs och seriens bästa spelare när man summerar säsongen. Han har sanslöst potential.
+ 12