Inlägg: 2557155
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge:
Vi får väl se.
En match är ingen match skrev jag faktiskt om du kunde läsa, men som Johannesson agerade defensivt å då ffa i BP så har han stora nackdelar där.
Syndes tydligt att han vet sin begränsning i det fysiska spelet och undvek det om han kunde - han lämnade tex helt Limpan att dansa med huddikar medan han själv rullade runt i egna cirklar i BP. Även om han inte kommer att bli en BP back så ser man väl hur han agerar defensivt - ffa när det är BP.
Han påminner extremt mycket om en Henrik Larsson (hos oss i shl). Och då framstod HL som en fysisk spelare i jmf.
Går inte ha sådan akilleshäl på så få backar om man vill gå upp till varje pris.
Men överraskar han mig nu så (han kunde ju vara småskadad) så ska jag erkänna det.
Vi får väl se.
En match är ingen match skrev jag faktiskt om du kunde läsa, men som Johannesson agerade defensivt å då ffa i BP så har han stora nackdelar där.
Syndes tydligt att han vet sin begränsning i det fysiska spelet och undvek det om han kunde - han lämnade tex helt Limpan att dansa med huddikar medan han själv rullade runt i egna cirklar i BP. Även om han inte kommer att bli en BP back så ser man väl hur han agerar defensivt - ffa när det är BP.
Han påminner extremt mycket om en Henrik Larsson (hos oss i shl). Och då framstod HL som en fysisk spelare i jmf.
Går inte ha sådan akilleshäl på så få backar om man vill gå upp till varje pris.
Men överraskar han mig nu så (han kunde ju vara småskadad) så ska jag erkänna det.
Sv: A proposito de nada
Jugge: Håller helt med dig. Jösses Brynäs spelar första tränigsmatchen för säsongen och vinner 9-1 ändå börjar folk redan kräva att spelare ska bytas ut.
+ 4
Vi kanske ska vänta med att bedöma folk åtminstone en liiiten bit in i det faktiska seriespelet?…