Inlägg: 2557419
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Apropå Tingsryd, dom åkte på stryk med 4-3 mot Visby/Roma igår 😬
Idag är det svarta mot vita, jag hoppas många härinne ska dit och får en trevlig dag. Själv ska jag ta med dottern dit på hennes första hockeymatch i livet och hon är väldigt glad och uppspelt, så det bli nog en fin dag det här.
Trevlig helg, kamrater!
Idag är det svarta mot vita, jag hoppas många härinne ska dit och får en trevlig dag. Själv ska jag ta med dottern dit på hennes första hockeymatch i livet och hon är väldigt glad och uppspelt, så det bli nog en fin dag det här.
Trevlig helg, kamrater!
+ 17
Vilket annat distrikt kan visa upp den bredden som finns idag med 3 lag i SHL och flera i HA