Inlägg: 2557432
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Damernas bronsmatch på tv nu. Sen svarta mot vita och därefter Gefle-Örebro några meter bort :)
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Var det inte idag dräkten skulle presenteras?
Någon som kan lägga in ett första betyg och kommentar, gärna med bild om möjligt?
Någon som kan lägga in ett första betyg och kommentar, gärna med bild om möjligt?
+ 1