Inlägg: 2564669
Sv: A proposito de nada
Malken: Ja, men det blir också viktigare med bekvämlighet när man lägger årsmötet på en arbetsdag. Nu senast kändes det som att mötesordföranden behandlade årsmötet som om han spelade en schackmatch med schackklocka. Allt skulle gå blixtsnabbt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skulle inte Brynäs spela på hemmaplan mot Kristianstad idag 12/9? :o
Edit: såg att den ställdes in redan i augusti. På Brynäs hemsida måste det varit ett gammalt schema som ligger kvar.
Edit: såg att den ställdes in redan i augusti. På Brynäs hemsida måste det varit ett gammalt schema som ligger kvar.