Inlägg: 2564730
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gavve:
Samhällsnytta är ju nåt bra i grunden. Eftersom samhällsnytta intresserar stora sponsorer att samarbeta med Brynäs är det också bra.
Sen påverkar det Brynäs på olika sätt (fokus, resurser mm) och det är där Brynäs behöver vara mer tydlig i kommunikationen.
Jag tror också att frågan hade haft betydligt mindre tyngd om Brynäs huserat i toppen på tabellen över tid istället för dansen kring nedflyttning och nu fallet ned i HA.
Samhällsnytta är ju nåt bra i grunden. Eftersom samhällsnytta intresserar stora sponsorer att samarbeta med Brynäs är det också bra.
Sen påverkar det Brynäs på olika sätt (fokus, resurser mm) och det är där Brynäs behöver vara mer tydlig i kommunikationen.
Jag tror också att frågan hade haft betydligt mindre tyngd om Brynäs huserat i toppen på tabellen över tid istället för dansen kring nedflyttning och nu fallet ned i HA.
+ 2
"Vår totala årsredovisning visar vi upp för våra medlemmar – och ägare – på årsmötet och finns även att läsa på vår hemsida."