Inlägg: 2564841
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: riktigt snygga tröjor! Blir lite Calgary Flames med röd/gult/svart.
Lycka till ikväll. Hoppas trycker till Stockholmarna. :)
Lycka till ikväll. Hoppas trycker till Stockholmarna. :)
+ 1
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: åh, ett rött tredjeställ hade varit SÅ snyggt. Brings back memories. Huss, Melkersson, Davydkin, Ketola, Klockare 😊
+ 3
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Reagerade också på det där. Mycket snyggare än det gråa snedsteget förra säsongen!
+ 2

Massor av bilder och på en av dem såg jag detta :)