Inlägg: 2564931
Sv: A proposito de nada
Suck…va är väl en SHL-premiär…..?….den kan va helt underbar….jag saknar i alla fall känslan. :-(
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{363}: Håller helt med! När det var Elitseriepremiär och senare SHL-premiär, det var en speciell känsla!
Nu däremot, när det blir Allsvenskpremiär, då skäms man ju lite istället.
Nu däremot, när det blir Allsvenskpremiär, då skäms man ju lite istället.
+ 1