Inlägg: 2565215
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
rafalski: ja Lindbäck bra, även Ölund synlig idag tycker jag (varit lite osynlig tidigare). Vesel har inte imponerat i någon match direkt.
Meeen, försäsong fortfarande. Seg match.
Meeen, försäsong fortfarande. Seg match.
+ 1
Sv: A proposito de nada
rafalski: Ja, man skulle vilja se lite mer maxåkning och lite mindre "sköna" passningar. Har också ställt mig frågande till Rödda ihop med Vesel och Kelleher. Scotts inträde kanske bör ändra på den linan.
+ 1
Två perioder att visa lite mer stake.