Inlägg: 2569432
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Jag har hängt på HS i snart ett år och det har väl varit åtminstone fyra konton på den tiden som kunnat härledas till denna tragiska figur som är känd som Pettis.
Vet inte om jag ska tycka synd om Pettis eller hata honom. Hur svårt ska det vara att bete sig och respektera andra, om man nu prompt ska interagera med andra på ett hockeyforum? Någon gång kanske man ska stanna upp, reflektera och ställa sig själv frågan vad man håller på med.
Vet inte om jag ska tycka synd om Pettis eller hata honom. Hur svårt ska det vara att bete sig och respektera andra, om man nu prompt ska interagera med andra på ett hockeyforum? Någon gång kanske man ska stanna upp, reflektera och ställa sig själv frågan vad man håller på med.
+ 3
Insåg mitt misstag och tog bort gillningen.
Stå för ditt trams istället för att lägga över skulden på någon annan Pettis.
En avstängning att vänta, för vilken gång i ordningen? Är vi uppe på tresiffrigt i antal avstängda konton snart tro?