Inlägg: 2571557
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: In Gällstedt we trust! Bara hoppas att dom tar ut spelarna dom tror kommer prestera bäst i förhållande till motstånd. Jag ser hellre Blomman mot de förväntade toppkollegorna än Ohlsson, Nordh och Lindblom
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vet inte om det redan har pratats om det här men när är Larsson klar för spel, någon uppdatering där?