Inlägg: 2576014
Sv: A proposito de nada
Berge: Tror det kommer dröja ett par år innan vi får se DIF i SHL igen. Förmodligen när dom utökar serien?
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Saltmasen: Låt vara att DIF har någon skada men bortsett från DIFs första två kedjor så är övriga laget inte skrämmande. Backbesättningen igår vore en munsbit för AIK i ett derby.
Sen finns det likheter mellan Brynäs och DIF. De ledande spelarna är runt eller över 30-strecket så lyckas man inte nu krävs ett omtag som lär ta många år.
Sen finns det likheter mellan Brynäs och DIF. De ledande spelarna är runt eller över 30-strecket så lyckas man inte nu krävs ett omtag som lär ta många år.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Saltmasen: Det var väll den ända anledningen varför de gick upp förra gången haha