Inlägg: 2576037
Sv: A proposito de nada
Peja: yes, man har inte tagit chansen att förändra klubben från grunden, istället gör man som man alltid har gjort, övertro på Brynäshjärta istället för kompetens. Dock bör vi gå upp i år annars väntar många många år i hockeyallsvenskan. Hua!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10375}: Tror ändå man måste inse att Brynäs var pragmatiska. Efter degraderingen behövde man hitta ett sätt att få stommen att stanna med allsvenska löner och leverera snabb framgång, då var det nog inte riktigt läge att storstäda.
+ 11