Inlägg: 2579526
Sv: A proposito de nada
J-S: junisarna ligger alltså +7 nu och har inte ens släppt in ett enda mål. (Utgår från Ohlssons stats)
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: är jag dum i huvudet men klyschan: ”spela tills domaren blåser” kan vi alltså avskaffa?
Matchen bryts när domaren tänker det, inte när han blåser.
Är jag snett på det (dvs regeln)?
Matchen bryts när domaren tänker det, inte när han blåser.
Är jag snett på det (dvs regeln)?
+ 5