Inlägg: 2581358
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lugna ner er. Skit match absolut men detta är ingen lätt match som man bara städar av.
6-17 i skott och de gör fan inget om vi torskar denna.
Dom kommer rida på sin våg ett tag men över hela serien kommer vi ändå vara i toppen och Nybro kriga för överlevnad.
Skrik inte kris !
6-17 i skott och de gör fan inget om vi torskar denna.
Dom kommer rida på sin våg ett tag men över hela serien kommer vi ändå vara i toppen och Nybro kriga för överlevnad.
Skrik inte kris !
+ 2
Sv: A proposito de nada
{10299}: Tror det är du som inte inser, som sagt, gå och lek allanballan i andra lags forum istället.
Pinsamma gubbe
Pinsamma gubbe
+ 2