Inlägg: 2581407
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Det är ett bra läge och ett bra avslut, men tror du på fullaste allvar att deras målvakt hade släppt in det skottet?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Tycker främst det är så underligt varför man ens byter målvakt efter Claras insats senast. Man ska förtjäna sin speltid och nog förtjänade Clara minst en match till, så kunde dom kört Lindbäck mot Tingsryd.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Peja: troligen, Lindbäck är ju oklanderlig! Sen att de va likadant förra säsongen ju bara tillfälligheter