Inlägg: 2581493
Sv: A proposito de nada
SnowKing: Det är inget nytt att Brynäs släpper in många mål bakåt. Det nya i den här matchen är att man inte levererar framåt. Det här kan rinna iväg till Nybro om de fortsätter att göra mål på nästan varenda målchans.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Jag hade gärna sett en David Rautio-typ i Brynäs i HA. Ingen toppmålis men stabil kring 90% säsong efter säsong. Precis vad laget hade behövt…
+ 1