Inlägg: 2584057
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
gwl: tänkte faktiskt samma nyligen.
Men defensiven i J20 kanske är såpass otroligt bra att han kanske inte behöver kämpa så mycket?
Sen skrev en hv71 fantast till mig att han inte blir förvånad om dem vill låna ut Brattström till oss snart. Men då tänkte jag, hur skulle det funka med Clara isåfall om det skulle bli aktuellt? Kan Brynäs lämna tillbaka han bara sådär?
Har noll koll hur lång avtal fungerar :)
Men defensiven i J20 kanske är såpass otroligt bra att han kanske inte behöver kämpa så mycket?
Sen skrev en hv71 fantast till mig att han inte blir förvånad om dem vill låna ut Brattström till oss snart. Men då tänkte jag, hur skulle det funka med Clara isåfall om det skulle bli aktuellt? Kan Brynäs lämna tillbaka han bara sådär?
Har noll koll hur lång avtal fungerar :)
Se om han har vad som krävs i kassen.