Inlägg: 2586008
Sv: A proposito de nada
J-S: Det är fakta att han blev erbjuden ett tvåvägskontrakt, och vilka backar i Dallas tänker du att han skulle peta?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
modomille: "Det är fakta att han blev erbjuden ett tvåvägskontrakt, och vilka backar i Dallas tänker du att han skulle peta?"
Så min vän presentera dessa fakta om ett tvåvägs kontrakt annars stäng foder luckan och håll dig till oseriösa MODO.
Så min vän presentera dessa fakta om ett tvåvägs kontrakt annars stäng foder luckan och håll dig till oseriösa MODO.
Sv: A proposito de nada
modomille: men men men… vaför valde han inte Modo??? Han är nog jätte jättedålig annars skulle han hamnat i Modo.
+ 1