Inlägg: 2586013
Sv: A proposito de nada
J-S: Efter att ha spenderat hela försäsongen med Dallas Stars landade ett kontraktsförslag på bordet men det var ett tvåvägskontrakt, inte alls vad Benn hade önskat.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
modomille: Vad vet du vad han önskade sig?
Tydligen har Greg och Jordie diskuterat detta under en längre tid att gå till Brynäs,
Helt uppenbart är att han skulle få bättre betalt i både AHL och NHL.
Tydligen har Greg och Jordie diskuterat detta under en längre tid att gå till Brynäs,
Helt uppenbart är att han skulle få bättre betalt i både AHL och NHL.