Inlägg: 2586071
Sv: A proposito de nada
Ser ut som en sådan där match i VM mot någon blåbärsnation som stretar emot bra i början för att rasa ihop i tredje perioden...
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9684}: underskatta inte Östersund. De vann ett par matcher mot oss ifjol och är verkligen inte blåbär.
Tror (K)ingman sätter en kasse idag! ;)
Tror (K)ingman sätter en kasse idag! ;)
Sv: A proposito de nada
{9684}: Förutom att de för det mesta av spelet. Brynäs hade ett bra PP och ett par kontringar, sedan hände det väldigt lite.