Inlägg: 2586081
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: ok pp, men varför spelar man blomman? Är väl inte den vassaste kniven i lådan i mitt tycke
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Väldigt ineffektivt Brynäs i första perioden. Östersund har inte haft något förutom några farliga uppåkningar och en gratis chans i början. Med det sagt, så är dom här lagen livsfarliga om det får ett uns av momentum.
Vi skulle ha in minst två puckar den här perioden.
Vi skulle ha in minst två puckar den här perioden.