Inlägg: 2586096
Sv: A proposito de nada
MrCarla: Clara höll tätt, det var väl det bästa med perioden. Han ser lugnare ut och jagar inte puck idag.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Än så länge tycker jag Larsen och billins ska få fortsätta och ha Johannesson som extra back!
Känns stabilare. Men man kanske bara är blind för att det står 0-0
Känns stabilare. Men man kanske bara är blind för att det står 0-0
+ 2