Inlägg: 2586105
Sv: A proposito de nada
Farsang: Larsen har definitivt potential tycker jag, visst blir det fel ibland men killen är ändå stabil för sin ålder
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{11936}: känns också som han blev extra back enbart för sina onödiga utvisningar i början av säsongen. Har för mig att han haft 3-4 riktigt onödiga.
Slipar han bort det så känns han stabil
Slipar han bort det så känns han stabil
+ 1