Inlägg: 2586241
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: 3 poäng är ändå 3 poäng. Jag skiter i hur det ser ut så länge poängen rullar in.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bortamatch med Tre poäng, bra målvaktsinsats, lyckades stänga en tredje period. Fanns några glädjeämnen.
+ 13
Sv: A proposito de nada
Mycket sura miner! Vi håller nollan på bortaplan, plockar tre poäng o leder serien med en match mindre spelad.
O Scott o Ölund borta. Bra jobbat Brynäs!
❤️💛🖤
O Scott o Ölund borta. Bra jobbat Brynäs!
❤️💛🖤
+ 14
Sv: A proposito de nada
Även fast vi vinner stabilt med 0-2 så ska det vara lite besvikna miner bara för att vi inte gör massa mål!
Var glada istället för fan🤩
Var glada istället för fan🤩
+ 14