Inlägg: 2586253
Sv: A proposito de nada
Bra att få en sånhär vinst. Försvaret sitter, målvaktsspelet sitter. Detta stärker gruppen och inte minst Clara. Riktigt härlig vinst! Vi behövde mer en 2-0 vinst än en 7-5 vinst.
+ 10
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ja, så fort spelarna visade lite bättre försvarsspel så lyfte sig målvakten också.
Konstigt…
Annars en relativt jämn match mot ett piggt ÖIK.
Konstigt…
Annars en relativt jämn match mot ett piggt ÖIK.
+ 1