Inlägg: 2586265
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Nä, en så pass solklar tavla som Clara gjorde mot Djurgården har inget med försvarsspelet att göra, en sån kan även komma trots ett vattentätt försvardsspel.
Tror snarare på överambition och lite press på att prestera där.
Såg lugnare ut idag även om han hade en del flyt med studsarna. Med lite medstuds så hade dom mkt väl kunnat gjort ett par mål också.
Fortfarande en bit kvar innan vi får se en stabil defensiv över 60 min.
Tror snarare på överambition och lite press på att prestera där.
Såg lugnare ut idag även om han hade en del flyt med studsarna. Med lite medstuds så hade dom mkt väl kunnat gjort ett par mål också.
Fortfarande en bit kvar innan vi får se en stabil defensiv över 60 min.
Sv: A proposito de nada
Peja: Tänker samma om Löven. Dom har ett mycket genomtänkt spel. Blir svåra att knäcka. Känns lite SAIK över dom.
Missade tyvärr de första två perioderna ikväll, måste kolla ikapp, men Clara hade inte mycket att göra tredje.
Kollar på Karlskoga - Löven nu. Syns tydligt att Lövens offensiv är spetsigare än de lagen som Brynäs har mött hittills.