Inlägg: 2589624
Sv: A proposito de nada
Davey85: Läskig match. Löven är sylvassa i omställningarna och firar stora triumfer mot vår tredje och fjärdefemma. Jag tror det är en matchbild som Björklöven är mycket nöjda med.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: Riktig bra period där vi egentligen bara saknar mål. Benn ser vass ut och spelar enkelt och rejält. Nu gäller att ha tålamod och bara fortsätta nöta ner dom.
+ 1