Inlägg: 2589692
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bertilsson grym som många andra nämner. Tycker han varit lite halv-blek i de andra omgångarna.
Slarvigare spel i denna perioden, men defensiven tightare än i första.
Men vi måste in med mer folk framför kassen!!!!!! Så ringer det
Slarvigare spel i denna perioden, men defensiven tightare än i första.
Men vi måste in med mer folk framför kassen!!!!!! Så ringer det
+ 1
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det är väldigt tydligt att Brynäs bara har två kedjor som håller mot den här typen av motståndare.
+ 1