Inlägg: 2591954
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: vi får hoppas att det bara är försiktighetsåtgärder...Vi börjar se ut som Brynäs berömda sjukstuga....
+ 1
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Just ”matchen” mellan ”BIF” och ”SSK” på ”försäsongen” var väl ”ganska välspelad”.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Du behöver inte ha citationstecken där, dom är stjärnor på HA nivå, det är bara att kolla statsen. Berra och Kinnvall har varit HAs bästa backpar hittills.
+ 11
Blir en tuff match om laget inte taggar till ordentligt. Spelet vi visade upp mot Löven hemma kommer vi nog inte få se mot dessa lite sämre lag.