Inlägg: 2592026
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Benn spelar med Johanneson i andra backparet. Publicerades precis på bland annat Twitter av Brynäs.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gavve: ah, konstigt. Vet inte om jag fick upp något gammalt men stod ”ej med: Scott, ölund, Benn” förut
Sv: A proposito de nada
Avdelning: Bra att ha 8 "ordinarie" backar idag.
En jättechans för Johannesson och Larsen att visa upp sig.
En jättechans för Johannesson och Larsen att visa upp sig.
+ 6