Inlägg: 2592078
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Än så länge tycker JAG det märks att Lindbäck ÄNTLIGEN fått konkurrens i kassen. Det tackar vi Kopacka för.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Danne66: Vi har ju ändå spenderat typ 30% av tiden i den spelformen
Gäller ju att bygga på det positiva istället för att bara gnälla, men vi är alla olika.
Gäller ju att bygga på det positiva istället för att bara gnälla, men vi är alla olika.
+ 1