Inlägg: 2593987
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Det är nog en bugg.
Vill bara säga att sista ord om gårdagens match genom att ge beröm till Almtunas låtval. Tumbas ”ishockey-polka” är alltid ett bra låtval.
Spännande att se hur Mora agerar utan skyttekung Persson. Många timmars scouting av Moras förstakedja och PP-spel som blir irrelevant när en så central spelare saknas.
Vill bara säga att sista ord om gårdagens match genom att ge beröm till Almtunas låtval. Tumbas ”ishockey-polka” är alltid ett bra låtval.
Spännande att se hur Mora agerar utan skyttekung Persson. Många timmars scouting av Moras förstakedja och PP-spel som blir irrelevant när en så central spelare saknas.
+ 3
Detta är inte vad jag skulle lagt ut🤣🤣