Inlägg: 2596452
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Jag tyckte både Olhaver och Åkeström var bra senast Brynäs mötte Tingsryd. Blir intressant att se om de kan uträtta något imorgon.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Vi hoppas väl på att de inte kan uträtta något idag. :-)
Hoppas dessutom att Brynäs orkar tagga till ikväll och spela bra och ordentligt. Viktigt med tre poäng i afton.
Hoppas dessutom att Brynäs orkar tagga till ikväll och spela bra och ordentligt. Viktigt med tre poäng i afton.