Inlägg: 2596926
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Man kan ju tycka att matchen mot Mora borde ha varit väckarklocka nog men Brynäs verkar obekymrat att snooza vidare 🥱
Man kan ju tycka att matchen mot Mora borde ha varit väckarklocka nog men Brynäs verkar obekymrat att snooza vidare 🥱
+ 6
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: nu fixa nog grabbarna så vi sänker publiksnittet med 1000 Pers....
+ 2
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Borde inte överkörningen borta mot Mora varit en väckarklocka?
+ 4
Sv: A proposito de nada
Snälla gode gud gör ett mål på 12 sekunder nu så det inte blir 180 mållösa minuter på hemma is
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tycker det funnits ganska många tillfällen där en väckarklocka borde kommit för laget.
+ 3