Inlägg: 2596936
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Nejdå, men insatserna har inte varit bra på ett bra tag nu. Och förlusten mot Mora senast borde väl varit en väckarklocka. Men dom kanske tog den som en ”många matcher på få dagar förlust”.
Längesen jag gnällde såhär, men varje match ser likadan ut, när vi vinner är det oftast på grund av individuell skicklighet och så hoppas vi på att det blir bättre till nästa match. Men ingenting förändras. Märks att bredden saknas också nu när spetsen inte presterar.
Längesen jag gnällde såhär, men varje match ser likadan ut, när vi vinner är det oftast på grund av individuell skicklighet och så hoppas vi på att det blir bättre till nästa match. Men ingenting förändras. Märks att bredden saknas också nu när spetsen inte presterar.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Brynäs utbuade. Nu känner man igen Gavlerinken. Känns som en all time low att bli nollade av Tingsryd på hemmais.
+ 7