Inlägg: 2596965
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: vi åkte till Uppsala.. Södertälje o Mora!!! Inte direkt månen tur o retur....
+ 5
Sv: A proposito de nada
Aja, skönt att inte Björklöven fick 3 pinnar iallafall.
Tror Ove har lite svårt med det nya spelsystemet då han utvecklat spelare i klubben till att arbeta på ett helt annat sätt än vad Gällstedt vill att dem ska spela nu
Tror Ove har lite svårt med det nya spelsystemet då han utvecklat spelare i klubben till att arbeta på ett helt annat sätt än vad Gällstedt vill att dem ska spela nu
+ 2
Detta borde väcka laget i alla fall